Vård omsorg människor som arbetar inom vården i Sjöbo kommun sommarjobb spontanansökan jobba

Kom och arbeta inom omsorgen i Sjöbo kommun - du behövs! Foto: Lina Karna Kippel

Vi behöver dig!

Kom och arbeta med oss inom vård- och omsorg – du är värdefull.

Vårt uppdrag är att ge bra service och trygghet till våra kunder genom att aktivera, stötta, skapa socialt sammanhang och ge god omvårdnad. Är detta något du vill vara en del av? Sök då till oss!

Du som arbetar hos oss arbetar med att ge kunderna en meningsfull, trygg och aktiv vardag. Du kommer vara behjälplig med exempelvis personlig omvårdnad, hushållssysslor, fritidsaktiviteter samt utföra delegerade sjukvårdsuppgifter och dokumentera.

Vi erbjuder dig ett socialt och meningsfullt arbete där du får vara en del i att göra skillnad för andra människor. Alla som är anställda i Sjöbo kommun erbjuds friskvårdsbidrag.

Vem passar att jobba hos oss?

Om du känner igen dig, så passar du perfekt!

Du är:

• minst 18 år
  • bra på att lyssna
  • lugn, uppmärksam och tillmötesgående
  • duktig på att uttrycka en positiv attityd
  • kommunikativ och förmedlar ditt budskap på ett tydligt sätt
  • medveten om dina styrkor och svagheter

Senast uppdaterad: 13 december 2023
Omsorg och stöd